Странице

субота, 19. јануар 2013.

Kroasani sa pirinčanim mlekom - POSNO




   Malo kasnim sa ovim postom, više zbog dekoracije, nego zbog samog recepta. Pravila sam ih za novu godinu, ali neka povod za objavljivanje bude pozdrav sa svim ukrasima do sledećih novogodišnjih praznika. :)
Potrebno:

500 g brašna
Prstohvat šećera
1 kašičica soli
100 ml ulja
150 ml pirinčanog mleka
1 kesica suvog kvasca
1 prašak za pecivo
150 ml vode
250 g omekšalog  margarina

Postupak:
Brašno, šećer, so, kvasac i prašak za pecivo stavila sam u jednu posudu i sve izmešala, zatim sam dodala ulje i pirinčano mleko i malo vode i postepeno mesila, po potrebi dodavala vode.

Zamešeno testo sam podelila na 8 jufkica. Jednu sam razvukla tanko (2 mm) na pobrašnjenoj površini, odložila u stranu i premazala sa oko 30 g omekšalog margarina, pa posula sa vrlo malo brašna da bi se zalepilo za sledeći sloj. Postupak sam ponovila sa ostalim jufkama, s tim da poslednji sloj nisam premazala.  Svaki sloj sam lepo utapkala u prethodni da bi se zalepili i da bi izašao vazduh.


Radnu površinu sam dobro pobrašnila, radila sam na trpezarijskom stolu jer je potrebno dosta prostora, pa sam lisnato testo razvukla tanko, da se dobije krug. Krug sam podelila na četvrtine i svaku četvrtinu na 8 delova, tako da sam ukupno dobila 32 trougla, od kojih sam uvijala kroasane.
Ređala sam ih na pleh sa pek papirom, razdvojene, pa sam ostatak margarina otopila i premazala kroasane.
Pekla sam na 200 stepeni 20-ak minuta. Moja rerna u poslednje vreme malo slabije peče odozdo, pa sam prvo neko vreme pekla samo odozdo, pa onda sa obe strane. Vi to ne morate da radite, ali pazite na vreme pečenja, kroasani treba da dobiju lepu rumenu boju.
Čuvala sam ih poklopljene u vatrostalnoj posudi.


4 коментара:

sashkonela је рекао...

Moja sestra je vegan i odmah joj prosledjujem :)

Sandra је рекао...

Da, da, savršena stvar za vegane. ;)

jasna varcakovic је рекао...

Sjajan prikaz postupka...

Sandra је рекао...

Hvala Jasna ;)