Странице

петак, 25. јануар 2013.

Čokoladni kuglof sa malinama

    Kao i svakoj ženi, pa tako i meni, uvek nedostaju kojekakve sitnice, posuđe, krpe i td u kuhinji. Na mom podugačkom spisku, prvi na redu je bio kalup za kuglof...i...napokon ga imam. :) Dobila sam ga od moje drage mame :)



Pošto sam dosta svojeglava i tvrdoglava, nije bilo sile da ga odmah ne isprobam, ali sa svojim receptom, a to je ono što mi u toj sekundi prvo padne na pamet. I da, od svog tog padanja na pamet, recept je stvarno uspeo i ja sam prezadovoljna. Moj prvi kuglof svakako moram podeliti sa vama, ali ne samo zato što je prvi, već zato što je preukusan.

Kako nije sezona malina, a fantastično idu sa čokoladom, morala sam smrznute da koristim. Odmah bih napomenula da količina malina može, a možda bi i trebalo malo da se poveća, za jedno 50 g bi bilo sasvim ok.



Potrebno:

350 g brašna
1 prašak za pecivo
2 kašike kakaa (20 g)
5 kašika šećera
1 vanil šećer
2 kašike griza
30 g rendane čokolade za kuvanje
prstohvat soli
3 jaja
100 ml ulja
300 ml mleka
100 g smrznutih malina

Postupak:

Sve suve sastojke, osim šećera i čokolade, sam stavila u jednu posudu i dobro izmešala. U drugoj posudi sam umutila žicom jaja i dodala šećer. Još malo sam mešala, pa sam dodala ulje i mleko, promešala, pa dodala suve sastojke. Kada sam dobro umutila, da nema grudvica, dodala sam maline i rendanu čokoladu. Lagano sam promešala, pa smesu sipala u dobro podmazan kalup za kuglof (22 cm obim). Maline sam tako smrznute dodala, ne moraju da se odlede.

Kuglof sam pekla u prethodno zagrejanoj rerni na 170 stepeni na najnižoj polici oko 70 minuta.

Vi se prilagodite vašoj rerni i proverite drvenim štapićem za ražnjiće da li je kuglof pečen.

Ako imate veći kalup, slobodno količinu smese udvostručite.



 

10 коментара:

Gordana - KuhinjskePrice.com је рекао...

Divno izgleda. Nemam kalup, ali cu i ja morati sebi nabaviti. Svasta se moze u njemu :)

Nely је рекао...

Kuglof je genijalan,šta god ima naziv u sebi čokoladno,to je definitivno onda za mene:)

Anja је рекао...

Jako fino :)))

Sandra је рекао...

Obavezno. Sada bih samo kuglofe pravila koliko ideja imam. :)

Sandra је рекао...

A malina mu daje tu neku bas lepu notu. :)

Sandra је рекао...

Hvala. Koliko je fino govori to da nisam uspela da fotkam isečen kuglof, odmah su mi sve razgrabili. ;)

What's for dessert? је рекао...

Ma čokolada i maline odlično pašu pa sam sigurna da su se i u ovaj kuglof odlično uklopile.
Po pitanju spiska i kalupa, koliko god da kupujem, uvijek se na njem nađe nešto novo :D

Sandra је рекао...

Mislim da je onda veći problem gde sve te sitnice držati :)

Mimi је рекао...

Čokolada i maline su moja omiljena kombinacija! Zaista savrseno idu! Divan kuglof!
Hm, ni ja nemam kalup... Moracu ga nabaviti...

Sandra је рекао...

Miki, toliko je praktičan, da mi je žao što ga ranije nisam imala.