Странице

среда, 5. децембар 2012.

Osnovna marinada za ribu

    Nikakva filozofija. Ovo je osnovna marinada za ribu. Samo sam htela da vas malo podsetim na nju. :)
Uostalom, ubuduće ću je spominjati pa mi je lakše da ovaj recept izdvojim.




Potrebno:

1 veza svežeg peršuna
3 čena belog luka
sok od pola limuna
so
biber
maslinovo ulje

Postupak:

Peršun oprati, osušiti i sitno iseckati. Beli luk sitno iseckati i sve sastojke staviti u jednu činijicu, najbolje staklenu zbog upijanja ukusa, i izmešati. Neću pričati o količinu ulja, jer je to samo vaš izbor. Jedan deo marinade utrljati u ribu pre prženja, a drugi deo sačuvati za preliv.




Prijatno! :)

5 коментара:

sashkonela је рекао...

Bez ove marinade meni nije potpun riblji rucak. Nisam je do sada utrljavala u ribu pre pecenja, bas cu probati. Pozivam te da nam se prikljucis na EX YU druzenju kod mene na blogu. Dobrodosla :)

Sandra је рекао...

Hvala...rado ču se priključiti. :)
Pozdrav.

Nastasja је рекао...

Ni ja ne jedem ribu bez ove marinade osim što ja ribu uglavnom pečem u rerni ako već ne mogu na roštilju. Takođe istom marinadom prelijem i krompir isečen na krupnije (pre pečenja) koji takođe pečem u istom plehu kao i ribu. Ukus mu je tako fantastičan.

Sandra је рекао...

Ja nikad nisam i krompir prelila sa ovom marinadom, ali jesam u kombinaciji sa ruzmarinom, to mi je idealna kombinacija.

Francuz је рекао...

Koliko marinada moze da stoji ako je zatvorena u teglici i u frižideru