Странице

понедељак, 24. децембар 2012.

Loptice sa suvim kajsijama



   
  Nije me bilo skoro dve nedelje, što se meni čini kao čitava večnost. Imala sam i razlog a to je priprema za slavu Svetog Nikolu. Sa dve bebe je bilo teško izvodljivo pripremiti sve što mi je bilo u glavi, a mnogo je  toga, ali ipak sam uspela uz pomoć njihovih prabaka i baka koje su ih čuvale.
     E sada, kada je sve to ostalo iza mene, kada se sve stišalo i kada je svaka stvar vraćena na svoje mesto, a ja došla k sebi, mogu se pozabaviti i svojim blogom. :)
Ovih dana ćete imati priliku da vidite, šta se to spremalo u mojoj malenoj kuhinji.

Potrebno:

400 g suvih kajsija
100 g mlevenih badema
100 g mlevenog keksa
100 g šećera u prahu
200 g topljene čokolade
100 g topljenog margarina

i još...

mlevenih badema za valjanje loptica


Postupak:

Sve sastojke sam prvo pripremila. Samlela sam kajsije na mašinici za meso, odmah da naglasim da nisam uspela da ih usitnim seckalicom. Samlela sam bademe i keks i otopila čokoladu i margarin.

U jednu činiju sam izručila sve sastojke i umesila dok se nije sve sjedinilo. Pravila sam loptice i valjala ih u mlevene bademe.




U svoj toj frci i žurbi, zaboravila sam da izbrojim koliko ih je ispalo, ali recimo da je bilo više od 40 komada.
Izdašni su i ukusni. :)

2 коментара:

Gordana је рекао...

Odlicne kuglice :)

Sandra је рекао...

Hvala! :)
Ima još dosta toga novog i zanimljivog, ali nikako da nađem slobodnog vremena.
Zapostavila sam i druge blogove, ko zna šta sam sve interesantno propustila. :(