Странице

понедељак, 24. децембар 2012.

Posna ruska salata



 Ovo nije klasična ruska salata na koju su svi navikli...U njoj nema nikakvog mesa, pa čak ni ribljeg, nema jaja, ima majoneza, ali posnog. Kada sam mami rekla koji su sastojci ove salate, njena reakcija je bila: "A da nije malo prejako?"...a onda je za slavu bila oduševljena. Ono što je sigurno, praviću je opet.
    Salata ne samo da je prelepe boje, već je i takvog ukusa. :)

Potrebno:

2 veće cvekle
3 šargarepe
1 glavica celera
5 krompira
5 kašika pasulja
1 glavica crnog luka
oko 200 g crnih maslinki
so
biber
ulje
sirće
malo senfa
oko 300 g posnog majoneza

Postupak:

Prvo sam obarila cveklu, šargarepu, celer, krompir i pasulj. Jeste da cvekli treba više vremena da se skuva nego ostalim sastojcima, ali ovako je dala boju krompiru, celeru i pasulju. Kada se sve skuva, najbolje je da se sve ohladi u toj vodi, pa onda secka na kockice.



Prvi korak je gotov, maslinke su bile sa košpicom, pa sam seckala kako sam morala, inače bi na kolutove, a luk sam seckala na polumesec, mada je možda bolje na kockice. Sve sam stavila u jednu veliku činiju, začinila i promešala. Ja sam stavila 300 g majoneza, što mislim da je dovoljno, ali uvek može i više.

Нема коментара: