Странице

петак, 22. фебруар 2013.

Čorbica od crvenog sočiva

 

 Par meseci unazad dosta vas je pravilo čorbicu od crvenog sočiva. Veoma ste me zaintrigiralli pa sam morala i ja da je probam na neki svoj način. Inače volim da spomenem one kod kojih sam videla recept, ali ovoga puta neću jer se bojim da nekoga ne izostavim, pa ne bi bilo fer. Sami se ovoga puta pronađite. :)
Inače se veoma przo kuva, potrebno je svega 25 minuta da sočivo bude kuvano, što je veoma primamljivo.

   Potrebno:

40 g slanine (ko voli može i više, ja sam imala toliko)
glavica crnog luka
2 čena belog luka
1/2 šargarepe
1 manji štap celera
250 g crvenog sočiva
1 lovorov list
maslinovo ulje
so
biber
peršun
1 kašika aleve paprike




Postupak:

Slaninu sam isekla na kockice pa sam je propržila na vrlo malo maslinovog ulja i dodala sam na kockice iseckan crni luk, beli luk seckan na listiće. Kada se sve to malo upržilo, dodala sam šargarepu i celer koje sam seckala na male kocke. Kada je sve pustilo malo ukus, dodala sam sočivo, lovorov list i nalila sam sa 500 ml vode. Poklopila sam i ostavila da se kuva oko 20, 25 minuta. Po potrebi sam dodavala vode, posolila sam i pobiberila i na kraju, odvojila malo tečnosti, pomešala sa alevom paprikom i vratila u šerpu. Krčkalo se još par minuta. Služila sam sa peršunom.


8 коментара:

Gordana - KuhinjskePrice.com је рекао...

Divno izgleda i svidja mi se tvoj recept. Meni je crvena leca divna i sama je pravim, ponekad je samo dodam umjesto rezanaca u neku supu od povrca. Leca je sita i zdrava i dobro zamjenjuje meso. Divno si sve prezentovala i slike su ti odlicne :)

Sandra је рекао...

Hvala Goco. Kod tebe sam je prvi put i videla, a da znaš da mi čitaš misli...baš sam danas imala na umu da je ubacim u supicu, ali na kraju sam odustala, ne znam ni sama zašto, verovatno zato što sam žurila. :)

jasna varcakovic је рекао...

Odlican recept, a fotke prekrasne !

Sandra је рекао...

Hvala Jasna :)

KuvaricaGR је рекао...

Nadam se tvoj san da se ostvari.
U Grckoj pravimo supu od sociva slicno,zanimljiv detalj sa alevom paprikmom...

Maria је рекао...

Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

Kristina је рекао...

Odlično izgledaju! Super recept! :)

Maja је рекао...

izgleda fantastično :)