Странице

субота, 12. јануар 2013.

Pica za decu





      Svako ko je roditelj bar jednom u životu izgovori "Bože, kad je pre porastao/la?"

Sve je to meni poznato, ali nisam verovala da je već došlo vreme da to pitam sebe, jer moj stariji sin ima samo 2,5 godine. Kad je pre toliko porastao i sazreo!? Da me već sad iznenađuje svojim savršeno sklopljenim, filozofskim rečenicama, na to sam navikla. Ali kada krenem da razmišljam o njemu, ne znam da li pre da se čudim tome što zna put do svake njegove bake, prabake, prodavnice... u naselju u kome on ne živi ili da se čudim tome što detetu u parku kaže da je sebično jer neće zajedno da se igraju u brodiću ili pak da se divim kada uzme flašicu sa vodom da napoji batu koji plače...ili da je možda zaboravio da se prekrsti pre spavanja...hm...zar je zaista toliko prošlo od njegovog rođenja!?



Koliko su porasla vaša deca?



Ovo nije neki specijalan recept jer se sa nadevom za picu može toliko mnogo eksperimentisati, ali je testo za istu stvarno izvrsno i njega se ne odričem. Ovaj nadev je namenjen deci...koja i jesu najvažnija kako u ovom postu, tako i u životu.



Potrebno:
360 g brašna
100 ml ulja
200 ml jogurta
1 prašak za pecevo
prstohvat soli

i još (za dve pice)

oko 7,8 kašika soka od paradajza
250 g parizera ili šunke
200 g trapista (a može i više, naravno)
origano
susam
malo kečapa

Postupak:

Zamesila sam testo od svih sastojaka i podelila ga na dva dela. Prvi sam razvukla oklagijom u krug veoma tanko, svega 2, 3 mm debljine. Dobro pobrašnila radnu površinu i testo, da se ne bi lepilo. Pleh za picu sam podmazala puterom i prebacila testo na njega. Napravila par rupica viljuškom, pa premazala sa 3, 4 kašike soka od paradajza i rasporedila oko 120 g sitno seckanog ili rendanog parizera. Posula sam malo origana po parizeru i kečapa. Ivice sam kao uvila, mada to nemam pojma da radim, i premazala sa malo ulja i posula susam po njima.







Picu sam pekla na 270 stepeni 10 minuta, ali sam pekla samo odozdo. Kada je pica bila gotova, izvadila sam je i preko nje stavila 100 g rendanog trapista pa vratila u isključenu rernu samo da se kačkavalj rastopi. Kada sam izvadila, opet sam ivice malkice natapkala sa uljem.

Postupak sam ponovila i sa drugom polovinom testa.









Prijatno vam bilo i uživajte u vašoj deci što više možete!

2 коментара:

Anja је рекао...

Baš mi izgleda sočno i fino :) A što se tiče djece, ja ih još nemam, ali sam nedavno čuvala jednog dječačića i iznenadio me nevjerojatno koliko je bistar, snalažljiv i pametan. Pozdrav tvom sinčiću :)

Sandra је рекао...

Hvala, da znaš da se i mi odrasli rado počastimo. :)
Hvala, veliki pozdrav i tebi. ;)