Странице

уторак, 9. октобар 2012.

Neobičan gulaš

   Bio je postan dan i ja sam razmišljala šta danas za ručak. Listajući časopis Blic žena kuhinja naišla sam na recept za gulaš od pečuraka. Moram da priznam da sam bila skeptična (kako to gulaš od pečuraka?), a onda sam rešila da ipak probam. I naravno, nisam se pokajala. Žao mi je bilo što nisam napravila duplu meru. :)



Sastojci:  

800g šampinjona
2 glavice crnog luka
1 struk praziluka
200ml belog vina
200ml soka od paradajza
lovorov list
so
biber
maslinovo ulje

Postupak:

Na maslinovom ulju dinstati crni luk i praziluk, dok crni luk ne postane staklast. Onda dodati šampinjone isečene na četvrtine. Dinstajte dok šampinjoni ne puste svoj sok, a onda dodajte vino i začinite. Stavite jedan lovorov list. Kada se sve to lepo ukuva, dodati sok od paradajza. Kuvati da postane gusto.


Prijatno!

Нема коментара: