Странице

четвртак, 11. октобар 2012.

Ekspres pasulj

     Mislim da nema ko ne voli da jede pasulj. Obožavam ga i ja, ali mi uvek smeta to sto mora dugo da se kuva,a ja baš i nemam previše vremena. Zato sam rešila da skratim sebi muke i počnem da ga kuvam u ekspres loncu. Čak je i ukusniji nego kada je spremljen u njemu. Ovog puta spremam postan. :)



Sastojci:

400 g pasulja
1 štap praziluka
2 glavice crnog luka
1 paprika
2 lovorova lista
maslinovo ulje
biber u zrnu
2 čena belog luka
brašno
slatka mlevena paprika ( ko voli može da stavi i ljutu)
so
mešavina biljnog začina
sveži peršun





Postupak:

Praziluk, crni luk i papriku iseckati na sitne kocke. Pasulj staviti u ekspres lonac, dodati mu seckano povrće, lovorov list, biber u zrnu i vrlo malo maslinovog ulja. Naliti sa vodom i staviti da se kuva oko 60 minuta.

Nakon tog vremena, pasulj je kuvan.



Otvoriti ekspres lonac po uputstvu proizvođača.
U tiganj sipati maslinovo ulje, propržiti beli luk seckan na listiće, brašno i mlevenu papriku.
Zapržiti pasulj tako što se vrela zaprška sipa u pasulj.
Dodati mešavinu začina, so i krupno seckan peršun. Ostaviti da proključa.



Mrsan pasulj se takođe može kuvati na ovaj način, pritom da se vreme kuvanja ne produžava.
Moj predlog je sa njeguškom kobasicom.

Prijatno!

Нема коментара: